2016. február 2., kedd

Változás=élet=változás...

Néha azt gondolom, hogy könnyebb volt tudatlanul és egy aprócska ideig, vagy csak egy-egy pillanatra jó lenne tudatlannak lenni. Persze közben tudatlanul mindig a megismerést szomjazzuk.
Igen, a tudás hatalom. Hatalom és felelősség.
Istenem! Minden szónak és jelentésnek új értelme van. És nehéz ugyanúgy létezni, és használni ugyanazokat a szavakat, mert emlékszem, hogy fél-egy éve is ezeket használtam, csak akkor még sokkal kevesebbet jelentettek. És most kimondom őket, de nem tudom a többlet jelentést beléjük sűríteni, és sokszor elszomorodom, mert érzem, hogy a másiknak a szavak talán ugyanolyanok maradtak kb. ugyanannyi jelentéstartalommal, mint voltak.
Már nem én vagyok, aki vagyok. Legalábbis nem az, aki egy-másfél éve voltam. Persze mindig is változunk, de az elmúlt másfél évben sokkal több lehetőséget adtam Önmagamnak is a fejlődésre - annak ellenére, hogy tudatosan nem így terveztem -, hogy Én sokat változtam.
Most így, ezzel a megváltozott magammal mindent figyelek - leginkább magamat, a döntéseimet, az érzelmeimet, a viselkedéseimet. És másként is közlöm ezeket. Persze sok esetben nem értem az érzelmeim okát, de valahogy nem érzem annyira magaménak. Ezt érzem, de ez nem én vagyok.
A legnehezebb dolog azt eldöntenem, hogy mi az az észrevétel, amit megoszthatok másokkal, (megértik-e? hasznukra válik-e? kell-e tudniuk?) és mi az amivel fölösleges másokat terhelni.
Én nem tudom, hogy mikor lesz a következő elvonulás. Talán májusban. Hát én most pont olyan állapotban vagyok, mint elvonulás előtt kb.1-2 héttel.
Valami változik, valami készülődik, valami tör elő belőlem. Valahol a szálak megint összeértek és lök előre az energia. Valahogy megint jobban meghallok mindent. Olyan, mintha a hurrikán hatósugarába kerültem volna és kezdene behúzni, felkapni, hogy aztán a tölcsér közepén utazhassak vele a békességben.
Ha már megtapasztaltam a szabadságot, nehéz felvenni újra a láncokat.
Olyan jó, hogy mindenkinek más az útja, de már látom, hogy mind egy irányba megyünk! (Mint az éjjeli rovarok a lámpa fényére... :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése